poniedziałek, 8 lipca 2013

`Shine like a diamond



Nigdy nie mogłam i się zdecydować, co jest najlepszym przyjacielem kobiety. Dziś kończę 23 lata i nadal nie wiem. Buty, torebki czy biżuteria? A może wszystko po trochę? Ha! Oto jest pytanie! Z jednej strony – która z nas nie kocha szpilek, z drugiej – ahhh te torebki, mieszczące wszystko, ale nie to, co w danym momencie potrzebujemy. No i jeszcze jest trzecia strona – TAK TAK. Błyskotki <3 One każdy zwykły, codzienny zestaw mogą zmienić w coś wyjątkowego. Która z nas ich nie kocha? Nigdy nie potrafię odpuścić sobie kilku małych przyjemności <3. Tak właśnie poznałam hurtownię biżuterii Crystalove. Znalazłam tam wszystko, czego potrzebuję: biżuteria hurt, ozdoby do włosów hurt. W związku  z tym, że jest to hurtownia ceny są dużo mniejsze niż w innych sklepach, więc za podobną kwotę będziemy mieć 3x więcej biżuterii. Czy to nie brzmi cudownie? :D  Zostawiam Was ze zdjęciami części, tego, co ostatnio zamówiłam. Dziś jest mój dzień i mam nadzieję, że będzie cudowny. Idę świętować <3 
Buziaki !


52 komentarze :

  1. Świetne te kolorowe ćwieki :)
    Ja mam bransoletkę ze złotymi ćwiekami i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, świetna biżuteria! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great pieces! I am a total jewellery addict so this is like heaven to me :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :)
    Cudowna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. biżuteria piękna :) wszystkiego najlepszego! :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wszystkiego najpiękniejszego !!! :** ;) Spełnienia marzeń i samych sukcesów :) Iiiiiiiiii dużo zdrówka i miłości i uśmiechu na twarzy :)
    A co do błyskotek... aj kradłabym wszystkie! :D Te kolce świetne!! :)<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ojaaa super biżuteria!
    i oczywiście spełnienia marzeń życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem bardzo zadowolona z tych rzeczy co zamawiałyśmy, służą mi do dziś ;))

    Urodzinowy buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne perełki ;)

    ps 100 lat 100 lat:**

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy - trza zalukać na stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna biżu :*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej! Prześliczna ta biżuteria <3
    Wszystko takie dokładne i piękne <3
    100 lat!
    assiandoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna biżuteria :D
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne bibeloty mają! chciałoby się mieć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wpis :)na prawdę bardzo mi się podoba!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Biżuteria jest przepiękna i sama nie wiem, co podoba mi się najbardziej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna biżuteria :))
    Spóźnione najlepszego!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. już upatrzyłam sobie kilka bransoletek w tej hurtowni :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ostatnio robilam zamowienie z hurtowni i na razie trzymam sie od nich z daleka:DD

    OdpowiedzUsuń
  20. Te neonowe bransoletki są bardzo oryginalne ^^ Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Do szpiku kości", www.filmowe-abecadlo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne rzeczy ;d
    zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog;)
    Śliczna biżuteria;)
    Zapraszam do nas www.solodayworld.blogspot.com ~~Cassie

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna biżuteria, szukałam właśnie takiego sklepu taniego i z dużym wyborem ;) i przede wsyztskim SPRAWDZONEGO :)

    pozdrawiam, zapraszam do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nr 6 cudo! :)

    Marzy mi się taka gumka jak nr 9 ale nigdy nie mogę na nią nigdzie trafić!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba też zamówię jednak tą gumkę z tej hurtowni. Niskie ceny mają :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego! ;) biżuteria bomba !!;) i wszystko jest ważne!;) heh

    OdpowiedzUsuń
  29. 4 i 5 są genialne, całkiem w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne dodatki, zwłaszcza 6 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pasuje do Ciebie taki styl:) widzę postęp :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój blog wydaje sie byc naprawde fajny. Czekam na dalsze posty :) Co do bizutruterii to jest śliczja . Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. super cool jewellery pieces. really cute and colourful spike bracelets!

    Check out my latest outfit on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)